Hari ini..

Hari nie saya pegi masak Mee Hailam..

Kebetulan sebab ada ‘orang’ nak datang..

Saya pun teringin nak makan Mee Hailam dah lama sgt..

Pandai betol ‘orang’ tu amek hati saya.

arghh~

tipu belaka semua tue.

atau pun ikhlas?

tuhan je tau…

Selasa nie saya balik Kelantan dengan Mama & bestfriend saya.

Hopefully it would be an amazing trip for him!

” Kelantan; Here we come!! “

[yakeshi : saya dah ada broadband paling laju, so dah tak payah nak sorok ape-ape ye dari saya. ]

~ by yakeshi on June 4, 2009.

2 Responses to “Hari ini..”

  1. siapakah ‘die’?

Leave a Reply

 
