u p s e t + m a r a h

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani.

Hari nie…

Saya upset sangat + marah..marah..and marah..

Sebenarnya KECEWA jugak.

Tak tau kenapa?

Mungkin sebab takda orang pedulikan saya? *huh*

Dan mungkinkah sebab hati saya ‘kosong’.

Bila bisa diisi?

Ya Tuhan. *hurmmm*

Mama sudah banyak kali menyatakan ( hampir 56++)

” Kalau dia jadi menantu mama, sejuk hati mama ”

Erkk??

” Mama nak bina jambatan lah nie..”

Erkk??

Jambatan ape? *saya blurr*

Baru je ngumpat pasal ‘dia’ ; ‘dia’ sudah sms saya. =)

Satu je doa saya.

“Jika benar dia milikku dekatkanlah hatinya dengan hatiku, Jika dia bukan milikku damaikanlah hatiku dengan ketentuanMu” *Ameen*

Nak tau kenapa saya marah?

Sebab saya ‘BENGANG’ ada jugak manusia yang bergurau secara ‘BANGANG’.

Peraturan pertama kalau nak mengurat :

(1) Jangan bandingkan perempuan itu dengan bekas kekasih kamu. *dowh!*

Macam mane lah saya nak suke dekat mamat tue.

Takde sense of  humour langsung. *giggles*

END

Advertisements

~ by yakeshi on May 20, 2009.

6 Responses to “u p s e t + m a r a h”

  1. sapa insan yang boleh sejukkkan hati mama tu

  2. hahahahahaha

  3. boleh lah syg..hahahahahahahhhahagagagagga

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: