New Academic Period…I Love You

Dengan Nama Allah Yg Maha Pemurah Lg Maha Mengasihani…

New academic period,new target, new determination… What else i could think of about my life. Study was part of it. . I’m dying to get a scroll and a certificate which my name laid down on it.. Oh gosh! God help me… Sabar Anis…sabar.. Another few years. InsyaAllah!!🙂

Semester dua bakal berlangsung. Aku makin sedar ‘kerja’ aku makin banyak.. dan ‘tanggungjawab’ aku makin besar. Ya Allah tegarkan hatiku! Anyway, hari ni kakak angkat aku akan berlepas ke London…huhu untuk pergi training HSBC. Alhamdulillah kehidupan dia semakin baek. Rezeki yg dikurniakan melimpah ruah… Syukur Tuhan. Hanya satu yg kupinta…

“Jangan kau pisahkan kami walau apepun yg terjadi… hanya dia tempat aku mengadu kasih. Hanya dia insan yg benar-benar aku percaya dan sayangi hingga dunia akhirat. Semoga ukhwah yg terjalin akan berpanjangan. Berikan kami kekuatan dalam menempuh hidup sebagai khalifahMu Ya Tuhan…Ameen”

1_516998129l1

To Kak Star : I Love You more than anything in this world!

~ by yakeshi on November 8, 2008.

Leave a Reply

 
