Setelah Sekian Lama…. :>

Salam… 🙂

 Fuhhh~!!!! Setelah sekian lama aku menyepikan diri, kini aku tetibe jerk kembali…ekekeke Actually bukan berniat nak menghilangkan diri, cume aku sem nie agak terbatas pergerakan dan penggunaan internet. Pangsapuri Bukit Beruang Utama tu dah tak provide internet dah. Kesimpulannya kami kena pasan line stremyx sendiri. Aku malsa nak pasang coz semua cam nak pegi dah, bebudak diploma…aku jelah degree sangkut kat MMU selama 5 tahun…warghhh~!!! Banyak benda yang aku nak kongsi bersama, dah nak habis sem baru lah aku mempunyai masa untuk mengupdated blog aku. Tengok stats aku dah dekat 11+++ fuhhh~!!! Boleh tahan yerk…. Aku nie pun sekarang kat rumah makcik aku kat MITC…hehehe baru pindah betapa canggihnye MITC nie aku dapat kot signal wireless dia dekat dalam rumah…kah kah tu yang online tak ingat dunia. Huhuhu…actually benda paling best aku sem nie adalah aku jadi Direktor Rakan Muda Wawasan Desa IPT 2007 Multimedia Universiti. Alhamdulillah dengan bantuan pihak pengurusan atas Sekretariat Rakan Muda kami dapat mengumpulkan lebih kurang 200 orang peserta daripada MMU Melaka yang telah ditempatkan di 3 kampung sekitar Alor Gajah ; Kampung Gadek; Kampung Padang Sebang; Kampung Solok Paya Lebar. Dapat jugaklah aku merasakan dapat mak angkat sendiri, sebelom nie kongsi dengan orang tueh….huhu

Kak Tika , Mak & Aku ( Family Kami 🙂 di dusun Nenek angkat kami..hehehe )

Family Angkat Kami 😀

Haahahahah…pengalaman yang paling berharga selama 3hari 2 malam yang aku tak dapat lupakan 🙂 . Anyway, aku cuma ulas sikit2 and inserted gambar sikit-sikit coz aku dah ngantuk giler dah nieh. Pagi-pagi tadi aku dah bangun seawal 5.30p dengan kelewatan tido pada 3pg semalamnya, dengan ini bermakna aku hanya mengambil masak 2 Jam 30 Minit sahaja untuk merawat segala sel-sel otak aku nieh…huhu Actually hari nie aku ada rombongan SCHOLL OF LAW MMU ke Palace of Justice di Putrajaya… It was such a valuable memories for me and worth it for paying RM12.00 only for this trip… Nanti aku post gmbr-gmbar di sne yerk. AKu tak transfer gmbr masuk dlm laptop lagi..InsyaAllah nnti. Anyway, kalau sape yg berminat nak pegi Laman Web Mahkamah Persekutuan Malaysia sila klik pada quotation itu atau klik pada gmbr tertera dibawah, ia akn terus direct ke alamat laman web tersebut.Ada pelbagai kemudahan kat situ. Selamat menjelajah!!! 🙂

Laman Web Mahkamah Persekutuan Malaysia

~ by yakeshi on September 12, 2007.

Leave a Reply

 
