Penat Giler :(

Salam…Bismillah😉

Huhuhu~ ape yg aku nak merepek today??? Actually penat giler skunk nie. Kaki ku sakit…huhu Tadi actually aku kena jaga booth SRM ( Sekretariat Rakan Muda ) untuk registration. Maklumlah skunk nie kan tgh Registration week for clubs…so aku terinvolve. Today aku renew club UPG ( University Peers Group ) ,USRAH ngan SRM ( Sekretariat Rakan Muda ). Habis gak duit aku hmpir RM10.00 huhuhu…takpe..takpe demi kelab tercinta! Ekekeke😛

Oh ye!! Aku lupa nak insert pasal birthday baba minggu lepas. Actually birthday Baba 27/06/07 nieh, tapi kitorg smbut awal coz sambut sekali ngan Father’s Day. Gmbar Baba & Mama aku tak dpt lah co ada dlm DigiCam kitorang…so aku ada gmbr kek Baba yg diambil menggunakn hnset aku🙂 Happy Birthday & Happy Father’s Day Baba!! Kak Long syg Baba!! Semoga abah panjang umur and dimurahkan rezeki. Sekarang ni abah dah ditransfer ke Kuala Lumpur so Mama sorang-sorang kat JB ngan adik-adik. Kesian Mama, larat ke dia nak handle semua? Dahlah kitorang dah takda bibik. Tapi Abah balik tiap-tiap minggu🙂

Cheese Cake tau Mama beli…huhu Gemuk aku… :(

Minggu lepas jugak, keluarga kami mendapat ahli baru!!!😀 Anak angkat mama & baba lah…huhu Seronok adik-adik bila diorg dapat abang baru…Tapi yg parahnya aku lah! Bila diorg dah berpadu tenaga, habis aku kena buli…huhu Kepada Pakcik Jual Kerepek, selamat datang ke famili kami🙂

Amboi…maen carom tak ingat dunia… x(

Sebelom bukak  Booth utk Registration Week nie, weekend haritu semua exco-exco baru SRM MMU Melaka bertungkus lumus membanting tulang untuk menyiapkan booth yg tak berapa nak cantek, tapi boleh lah…hihihi

Logo Baru Rakan Muda yg berkuatkuasa selepas perasmiannya.

Para Exco sibuk memoton polystyrenes

Rajin bang..boleh sy tolong? :P 

Hasilnya!!! Lihatlah booth kami yg bertemakan warna baru Sekretariat Rakan Muda seluruh Malaysia…😛

Oren + Hitam = Kementerian Belia & Sukan!!! :P 

Inilah sebahagian daripada Exco-exco yg bertugas :D 

Ini pulak tenaga-tenaga pengacau dodol!!! Hahaha…HI-HICOM  SRM 

Dalam pada bebudak nie sibuk mengendalikan Booth SRM, aku telah pun dihasut oleh abg angkatku untuk perli makan Pizza Hut!!!! Alamakkk!!! Camne nak diet nieh😦 Cisss~!! Padahal aku dah mkn kat Din’s Cafe tadi, tapi tak sedap langsung!! Makanan dia macam makanan semalam g dipanaskan jerk! Ayam dia jgn ckp!! Mmg ayam yg dah tak elok. Sebab tu aku tak suka makan kat Din’s Cafe bawah Plaza Siswa tueh!! Benganggg!!! Aku pun ape lagilah..melangkah meninggalkan booth SRM…hahaha Dah ramai sangat jaga booth tue, aku pun tak rehat sejak pagi td…asyik menjaja dari td…hihi  Sampai kat Pizza Hut dah tak tau ak mkn ape..huhu Patutlah Kak Janet ngan Tompel ajak mkn Pizza Hut coupon discount punyerlah banyak…hahaha

Kak Net!! Camnie nie Kak Net kiraan kalori dah lari dah nieh…hahaha 

Hawaian Supreme..nyum~! nyum~!😀

Pizza and paperoni…lalalala😛

Nak dekat dua jam gak kitorang lepak kat situ. Aku rindu giler kat Mama tak tau nape. Tadi Mama call aku, dgr dari suara dia macam ada sesuatu yg ganggu perasaan dia….Hopefully everything was fine. Aku nak balik minggu nieh, tapi ada ice breaking UPG (University Peers Group) lak…hurmmm…camne nieh~ Konfius… Ada lagi satu yg bermain dalam fikiran aku… Bodoh ke aku menyintai insan yg dulu pernah melukai hati aku??? Cinta boleh hilang…sayang kekal selamanya…😐

Wasalam

~ by yakeshi on June 26, 2007.

3 Responses to “Penat Giler :(”

  1. hurmm…

    comel gakz ek,..huahuahua… =D
    yg tak tahan, tgk blk gambo nih buat akak lapo la, huhu.

  2. Kami sedang dalam proses menganjurkan Paintball Uleauge Rakan Muda dan sedang mengumpul data berkenaan Sekretariat Rakan Muda. Harap cik dapat membantu kami mengemaskinikan data Sekretariat Rakan Muda di Universiti cik dalam misi kami mengemaskini data 24 Sekretariat Rakan Muda Universiti seluruh Malaysia.

  3. Bila aku tgk post nie. Teringat plak aku kat dia. Semua tinggal kenangan. Kehidupan aku sendiri dah berubah…evrything change

Leave a Reply

 
