Sy syg mereka berdua… ;)

Bismillah…Salam buat semua😉

“Waktu bisa merubah segalanya
Dewasalah dalam rahmat dan kasih Ilahi
Redahi pancaroba
Andai langkahmu tersasar kesimpangan
Pulanglah ke laman ayah bonda
Kembali menghuni di tamannya
Bersamalah semula
Menghirup embunan kasih sayang
Sedingin airmata bonda

Engkaulah permata ayah bonda….

Hari nie hari Isnin..mama ngan baba pegi KL coz nak buat surat nikah yg baru coz yg lame dah hilang..huhu~ The whole family nak pergi Umrah 22 May 2007 nieh…sedey nyerr~!! Aku tak dpt ikot. Last paper utk Final Exam 27 May 2007…hurmm maknenya cuti nanti kena balik kelantan arr..hehehe best gak..😀 Tadi mama and baba singgah kat cinie tgk aku. Winduuuuuu~!!! Lame giler dh tak balik coz busy memanjang je aku nieh…huhu~ Diorg smpai lewat td, risau jugak nape mama tak call langsung sejak pg…serius risau giler~!! Tak bleh hidop kalau diorg takde kat sisi.

Baba and Mama kat kadai mkn dpn aparment aku~!!

Syg baba and mama lebih dari segalanya….even aku syg diorg lebih dari aku syg diri aku sendiri…Aku takkan kecewakan diorg. Lepas nie nak organise balik waktu study;tido;makan;keje so tak tunggang-langgang lagi.. Nak buat yg terbaik utk last sem nieh. Sem depan nak masuk beta year dah…sekarang nie je waktu yg bleh jinak-jinak dengan persatuan. Masuk Degree pointer kena jaga betol-betol…nak buat yg terbaik untuk baba and mama. Diorg dah banyak berkorban utk aku. Akulah contoh pada adik-adik aku…kebanggaan baba and mama🙂

Mama and sy dua-dua tomey..patutlah baba syg sgt kat kami berdua..ngge~!!😛

Hari nie kelas mcm biasa. Start pukul 8pg smpai 3ptg. Tapi kelas 8pg td aku escape..huhu~ adeihhh..lepas nie tak leh lagi nak escape-escape…nak berjaya!!! Esok ada paper midterm critical thinking. Mlm ni nak pulun habis-habis subject tueh..InsyaAllah aku akn buat yg terbaik..

Ya Allah… Tuhan layarkanku ke arah cintaMu
Tuntuniku menggapai redhaMu
Rimbunan kasihMu ku berteduh
KepadaMu ya Tuhan
Berikan secebis keinsafan
Bekalan sepanjang perjalanan
Mencari ketenangan …

Wasalam😉

~ by yakeshi on March 26, 2007.

One Response to “Sy syg mereka berdua… ;)”

  1. money business opportunities

    I found your blog through Big Yellow House! Im glad I did! Blessings.

Leave a Reply

 
