Ya Allah Jika Aku…Sekali Lagi

Bismillah…Salam buat semua.. šŸ˜

“Kekasih pilihan ALLAH dihadiahi
dugaan yang hebat,tanda kasihNya.
Tak dibiarkan lena dalam dakapan lazat
melimpah,tapi dihidangkan dgn
keperitan susah payah yang tiada berkesudahan…”

Hurmmm..aku dapat kata-kata nie dari page seseorang kat dalam friendster aku. Suke sangat kata-kata dia.. Tak tau kenapa hidup aku betol-betol dull. Aku dah berbaik semula ngan Dia…so now we are friend. Tetiba hati nie sayu sgt hari nie. Ishhh~!! Nape nieh ??? šŸ˜ kalau nak diikotkan perasaan mmg nak duduk jauh dari semua org untuk tenagkan fikiran..tapi hujan plak.

Actually mlm nie ada post mo-term untuk Karnival Keluarga Bahagia 2007 kat CLC0004 (B2) tapi aku tak pg. Nak sgt pg..tapi apa kan daya ada sesuatu menghalang. Hurmmm…tak sabar nak tunggu KKB08 itu pun kalau aku berkesempatan untuk join KKB08 nanti. Bulan 4 nie Annual Grand Dinner persatuan bertimbun-timbun… aishhh~! Smpai aku tak tau nak pgi mane satu?? USRAH ngan Silat Cekak Hanafi nyer dinner dah clash dah 28 April 2007…naseb baek UPG tak clash… pening-pening. Mane satu pun aku tak tau..tapi ikut hati nak pg USRAH… Tapi Silat dah lame tak join. Belah badan dua boleh tak??

Hurmmm…ntah arr~!!! Aku nak buat hard copy untuk presentation aku Governence & Politics pun takde feel..serius takde. Kerol..ko mane?? Aku perlukan kan dowhh…thanks for being such a good Best Friend Forever aku..aku syg ko~!! Tadi aku dengar lagu Marc Anthony-My Baby You.. mengingat kan aku lagi pada kenangan aku dan Dia. Hurmmm..syg lagi ke aku kat dia?! Andai kata aku masih syg kan dia?! Kalau aku bagi dia second chances?? Arghhhhhhhhhhh~!!! Aku masih sygkan dia…kenapa aku nie?? Bukan sekarang aku admire kat org laen ke?? Tapi aku ttp tak bleh lupakan Dia. Aku kena buang jauh-jauh perasaan tue.Ape pun terjadi aku takkan terjatuh depan dia lagi. I WONT~!!!

Tolong lah Ya Tuhan…tegar kan hati aku. Aku tak nak semua nya berulang. Aku nak lelapkan mata kemudian bangun semula untuk mengadap DIA Yg Esa moga ketenangan akan menyelubungi hatiku ini…ameen

Wasalam

~ by yakeshi on March 23, 2007.

Leave a Reply

 
