300 Best~!!!

Bismillah…Salam buat semua😉

“Spartans what is your profession?!! Huh!! Huh!! Huh!! “

Serius best giler cerita 300 nie. Dia mengisahkan 300 pahlawan sparta yg sanggup mati demia mempertahankan negara dan berpegang pd prinsip nenek moyang mereka yg mereka takkan pernah menyerah kalah walaupun musuh yg menentang beribu kali ganda nisbahnya berbanding dengan tentera mereka sebanyak 300 org sahaja. Aku tgk ngan bebudak nieh…Faizun,Azmi,Nik,Abg Ucop, Akasha ngan Yana. Aku ngan Yana jer pempuan kat situ…huhu~ Cian Mawi coz duduk jauh skit coz tiket satu ganjil..huhu~ mmg best lar..kitorang amek tiket kol 10.00 mlm..tak nak lah midnight coz esok ada kelas kan.. hihi😉

Ehmmm….sape nak pi amek tiket nieh?! Ko lah..ko lah..ko lah..😛

Kitorang sampai kat MP lebih kurang setengah jam sebelum movie start….aku ingat aku sorang je perempuan, naseb baek ada Yana skali. Ingat nak ajak Jaja ngan Zetty…tapi diorang dah tgk cerita 300 nie haritue mase aku tido mati lepas event KKB07…huhu~ Serius waktu tu mmg tak larat giler nak bangun…Qada’ tidur untuk 2 hari terus..tak pernah rase tido senyenyak haritue..huhu~

Untuk membuang masa sementara tunggu waktu untuk masuk panggung wayang..kami pun jalan-jalan beli ais-krim and aku berkenan pada satu jam nie.. Jam GUESS dan rasenya harga dia nak mencecah RM 500.00 gak lah…adehhh tak mampu eden …huhu~ kuar dari kedai tue trus menuju ke McD untuk beli eskem…hihi😉

Mmg tak menyesal tgk cerita 300 tue…grafik dia cantek sgt..kagum sgt kat cerita tue. Kalau perasan and dalami betol-betol, kebanyakkan cerita omputeh banyak bagi pengajaran disebalik jln cerita… bukan nak kutuk cerita melayu..tapi mostly jln cerita org melayu yg aku tgk pengajaran dia tak banyak and ban yak mengarut..kelakar kadang-kadang jadi cam bodoh giler…contohnya CecakMan..aduhhh sape yg dah tgk faham-fahamlah…yg belum tgk pg lah beli CD k😉

Best arr lepak-lepak ngan bebudak nieh..makan same-same and bercerita, sebenarnya menguatkan lagi silaturrahim antara satu sama laen… org yg aku tak kenal pun aku jadi kenal and org yg aku tak rapat pun aku jadi rapat…Lebih kurang dlm 1.45pg baru lah kitorang bergerak untuk pulang ke rumah masing-masing…huhu~ lagipun esok ada kelas kan..so, nak tido lewat kang tak pi kelas lak… Dah la attendance aku untuk English II dah merah mmg betol-betol merah!!! Lepas nie mmg tak bleh ponteng kelas lagi..

Adehhhh~!!! Lupe nak cerita..tadi masuk-masuk je wayang ternampaklah Mdm Aiza ngan suami dia..adehhh~!! Dia cam plak muke aku… aku nmpak dia aku pun tegur ” Hai Madam..huhu “ pastu mdm jawab ” You didnt come to my class right just now. I didnt see you in the class.. “ adehhh Mdm…saya ada lah kat kelas td..huhu~ maybe sebab terlindung ngan bebudak nie kot..tapi sebesar-besar manusia nie pun Mdm tak nmpak ker?? hihihi😉

Huhhu…best lah kuar ngan bebudak nieh~!! Hopefully dapatlah kuar same-same lagi ngan bebudak nieh😉 Oklah..dah lewat dah…Jam pun dah tunjuk pkul 2.45pg.. esok ada kelas kol 10.00pg. Naseb baek bukan pkul 8.00pg huhu~ Sebelom titon aku nak maen Spongebob Squarepants Collapse jap arr..hihi😀

Wasalam😉

~ by yakeshi on March 22, 2007.

One Response to “300 Best~!!!”

  1. Cool! kabababrubarta

Leave a Reply

 
