Around In Palestine & Iraq In 2 Days~!

Bismillah…Salam buat semua😉

Hari nie macam sunyi je hidup aku…maybe event aku dah lepas. Rindu kat komiti-komiti KKB07…bila agaknya dapat bekerjasama ngan diorang lagi. Mula-mula mesti lah janggal ngan diorg, dah lama-lama org kata ” Tak Kenal Maka Tak Cinta “ hihi.. :P  ( Laen jerk maksudnye~!!!😛 ) hurmm..actually today class start pukul 8, alhamdulillah kelas cancel..so bleh lah bangun lewat!!! Haritu drama competition kitorg tak menang..😦 tapi aku ngan Zett kena serap jadi pelakon time semifinal coz lecturer kata kitorg pandai berlakon..hahaha ( kembang kejap ) 😛 dah lah hritu berlakon jadi lelaki, kesian kitorg dalam group takde lelaki😦 last-last takde feel lah berlakon ngan zett!! Eeeee…terasa cam Lesbo partner lak..aishh~!😛

Hari nie g kelas, Mdm Aiza mengamuk coz bebuak nie tak prepare presentation ( PRESENTENSION ) naseb baik lah aku ngan Ainul terlepas, mmg sipi-sipi arr kitorang..klu tak markah mesti zero!! dah lah midterm tunggang-langgang… Subhanallah Harap-harap tak lah teruk sgt. Lepas nie nak tumpu betol2 kat exam.Pejam celik;pejam celik dah hampir setahun kat MMU nieh..wahhh~!!! Cepat betol mase berlalu kan😉 Hari nie aku kemas bilek aku bagi betol-betol bersih. Serius mmg tak bleh hidup kalau bilik kotor. Miemie pun bukan nak tlg sapu..aishhh~! Kalau aku tak sapu alamatnya smpai bila-bila tak bersapu bilek nieh…

Lepas kemas bilek, pkul 8.15mlm aku bergerak ke Main Hall. Dah janji ngan Jaja nak teman dia tgk ” Around Palestine & Iraq in 2 Days “ . Tiket fully sponsored by Jaja..hehehe tadi ptg Zetty sponsored ayak..mlm nie Jaja lak..hihi~! Best nyer ramai sponsored nieh!! muahahahah >:) Bleh tahan best gak lah International Student Organize this thing. Give them a big applause!! Diorg ada video screening & drama..Its all about the violence againts Iraq & Palestine. Sedih…sedih sgt. Syukur Alhamdulillah Malaysia bukan macam tu.

This event habis lebih kurang dlm pkul 11mlm td kot. Pastu lepak-lepak smbil mkn mlm ngan bebudak nie kat Citarasa Warisan Smpai umah lebih kurang dlm pkul 12.15pg..aishhh~!! Ape nie anak dara balik lewat mlm..huhu~ Hari khamis nie ada post mo term… td I meet someone..hehehe hurmm…kena buang jauh-jauh perasaan tu coz aku tau aku tak layak buat dia. Syukur aku masih berpijak di bumi yg nyata…Cume izinkan aku pinjam dia Ya Allah untuk aku perbetulkan Imanku dan pelajaranku..biarku jadikan dia Icon & pembakar semangat aku..InsyaAllah

Esok kelas start kul 1ptg. Mlm nie patutnya rancang nak pi tgk wayang ngan bebudak nieh..criter 300. Tak jadi lak..aishh~! Diorg kata best giler..haritu tgk thriller dia pun bapak best giler effect dia..huhu~ Tak kira nak tgk gak 300 tue!! huhu~ Malam esok ada meeting SYMPO07 lak..KKB07 dah habis ( tak sabar nak tunggu KKB08 ), Sympo menyusul..hehehe Dah kena remind ngan Director Sympo dah…wee~!! Hurrmmm..bila nak tepon mak nieh?? Smlm Zul ada bg no fon mak..beria-ia suroh org tepon. Awk lah tepon…hurmm aku nak ckp ape….aishhh~! Takot arrr…nak kongsi mak ngan Zul??!! Larrr..dia kena jadi abg angkat aku arrr…!!!! Tak nakkkkkkkkk…dah lah kitorg nieh kuat gaduh… hehehe.. gurau je Zul😛

Oklah..nak tido dah..penat bangat sih…sebelom titon nak maen game tenet jap..hihi..daa~! Wasalam😉

~ by yakeshi on March 20, 2007.

Leave a Reply

 
