Telah aku serahkan…

Bismillah…Salam buat semua.

” Ku serah segala ketentuan, biarlah masa berbicara, di wajah yg layu dan aku telah jemu. Akanku serah cinta ini, bukan lagi pada manusia… ”ย  Nice?! Tersentuh dengan kata-kata kat atas tue?? It is from Mestica – Ku Serah Cinta ini dari album Suara Hati… sekarang waktu menunjukkan pukul 5:45am dan aku tak tido sejak semalam.. why?! Coz aku bodoh..coz fikir pasal dia lagi…dah lah malas nak citer lebih-lebih pasal dia. Baru balik lepak ngan my friend Vivek Ananda… Share semua story with him and he comfort me after all this things happen…

Banyak yg Vivek ajar aku pagi nieh..kitorg lepak-lepak kat Habeeb smbil tgk bola..huhu~ Man U lawan Reading.. First 6 minutes dah kena belasah 3-0.. what the tutttt..huhu~Mmg kena belasah habis la ngan Man U. Banyak yg aku pelajari dari Vivek…aku realize aku mmg bodoh. Betul kata Vivek aku bodoh…huh~๐Ÿ˜› “ Semua yg berlaku pasti ada hikmah..” One thing… Look forward and think wisely and rationaly… Build up ur strength girl..no more crying okay… Hehehe.. tdi Vivek kata ape tau.. ” I dont want to see you crying..If u crying, I trus bayar and tinggal u kat sini “ hahaha..actually nak gelak pun ada huhu~ so mmg takde pertumpahan air matalah.. lagipun dah kering dah…simpan lah sikit untuk org laen plak..hehehe..๐Ÿ˜€

2 3 hari nie mmg tak cukup tido tahap kmbing… meja pun dah bersepah mcm sarang tikus, apatah lagi almari… tapi aku nie tak lah teruk sgt… sape volunteer nak lipat kain baju aku yg baru lepas kering tueh.. paling benci lipatbaju…haishhh~!๐Ÿ˜› Tido tak ckup,rehat tak ckup, hidung gatal coz kuat mkn seafood ( padan muka degil ) and lately nie hujan…aku demam๐Ÿ˜ฆ presentation berturut-turut this week..huhu~ betol-betol minggu yg membusykan buat diri aku..

Esok kelas mmg straight 8pg smpai 5 ptg… pastu mlm tu ada annual grand mmeting untuk KKB07.. matilah aku kena buat presentation sengsorang…huhu~ Mama calling tadi dia ingatkan aku kena mantain 3pointer or my handphone kena tarik..huhu…๐Ÿ˜› Tuhan..berikan aku kekuatan.. slide untuk nak present esok tak ciap lagi.. sape volunteer lagi? hehehe.. oh ye~! Abg daus ada buat printing bisness..sape-sape berminat silalah klik kat gmbar bawah nie yerk..nanti dia trus direct kat laman web tueh…semua information ada dlm tueh..supportlah melayukite yerk~!!!

Jangan tengok belakang lagi..aku kena hadapi hari ini dan aku tak payah susah-susah fikir masa esok kerana Dia Yg Esa dah tentukan cume kita yg akan ubah mengikut acuan kita samada kita nak yg terbaik atau pun yg terburuk dlm hidup kita…Ku serah segala Ketentuan kepadaNya…

~ by yakeshi on February 28, 2007.

Leave a Reply

 
