What goes around..Comes around~!

Bismillah..Salam buat semua.

Have you ever heard the songs which sang by Justin Timberlake?! What goes arounds comes around…?? Cube try dengar lirik dia..ape yg org tu buat kat kite akn dtg balik kat org tueh sendiri..huhu~ anyway aku bukan nak revenge pd ex-bf aku..cume aku nak dia rase ape yg aku rasa. Sy nak awk belajar dari kesilapan awk..dan sy nak awk belajar menghargai insan yg sentiasa di sisi awak syg…even bukan sy wanita yg bertuah disisi awk..

Hurmm..pagi-pagi lagi aku dah kena kejut ngan Resh ( KUTKM ) lupe plak dia amek kos ape..hurmm automotive maybe.. Aku bangun pun sebab dia lah, kalau tak mau je aku teruskn tido dan aku tak nk buka mata dan teringatkan kisah aku dan Zam. Dalam kelas boleh lagi call aku..huhu~ pelik betol resh nieh…beriya-iya ajak kluar makan lagi skali.. kali nie ajak dia kuar trus arr pi JJ ke MP ker…huhu~ salah ke aku? Tika aku sedih baru aku rapat ngan diorg? Tika waktu nie baru aku pedulikan perasaan diorg sedangkan sebelom nie diorg banyak luangkn masa untuk aku dan beriya-iya tambat hati aku?? hurmm….aku bukan jenis perempuan jalang. Jika satu aku couple cukuplah…mmg aku tutup mata, pekak kan telinga tentang org laen..dan Dia lah yg bertakhta di hatiku. Silap aku kan…terlampau menyintai seseorang hingga aku sendiri sanggup mengorbankan segalanya…hati, perasaan, jiwa, masa, duit dan semualah..nak tau brape banyak pengorbanan yg aku dah lakukan..tanye housemate-housemate aku~! Diorg pun bukan setuju untuk aku terimanya buat kali kedua..tapi aku jenis hati lembut..mudah dipujuk… Tapi ingat, aku masih ada maruah & harga diri dan aku tahap kesabaran aku ada batasnya…takkan selamanya aku perlu ikot kata dia dan aku berdiam diri…

Selama ape yg dia ungkapkan aku setuju dan malas nak bantah kerna aku tau.. (walau dari segi dasarnya aku mmg kuat membantah dan membetah kata-kata orang..kalau tak masakan aku berani ambil LAW ) aku syg dan hormat dia.. tak pernah sesekali aku ingin menjatuhkan air mukanya dihadapan housemate-housemate serta rakan-rakan laen..betapa hormat dan tinggi darjat dia di hatiku.. tapi seriously I’m feeling really unappreciated..you’re taking my love for granted babe…

Bila aku keep on thinking..makin aku sakit jiwa dibuatnya. Hari nie plak..aku mem“BUZZ” Azmi..saje nak hilangkn tension ngan dia aku pun berbual dlm YM ngan dia..cerita semua masalah aku. Hurmm..petang tue dia terus ajak aku pi Hiking ngan Hafiz skali..huhu~ Hiking kat Bukit Beruang… Shit man~!!!! Tinggi nak mati and aku tak larat..serius aku tak larat….huhu smpai separuh jalan jerk..coz mmg tinggi nak mati..pastu curam lak tueh..huhu~ hurmm..esok dah kena start buat ape yg patut.. tak sangka hidup aku jadi mcm nie kan.. It’s really complicated… If someone came and ask me ” Do you still love him after all this happen?! ” I would say ” YES, I Do!!! “…

p/s: Gambar kami semasa Hiking..huhu~

~ by yakeshi on February 24, 2007.

Leave a Reply

 
