Terima Kasih Kawan…SAHABAT~

Bismillah….Salam buat semua.

Dengan nama Allah yg Maha Pemurah lagi maha Mengasihani…

Huhu…mlm nie aku agak sayup sikit dan down skit…maybe terlampau ikot kata hati dan tak dpt kawal perasaan. Tulah..entah lah. Balik dari mkn kat Warisan ngan bebudak nie aku ternampak Miss Ling… Dia owner rumah aku. Aku tengok banyak je barang dia bawak, aku pun tolong lah dia bawak barang dia. Cantek rumah dia. Dia duduk sorang je, dia cat cantek-cantek..mmg cantek sgt. Nanti aku dah keje duk sorang aku pun nak duk kat Apartment lah…bestlah~! Suke sgt.

Hari nie aku chat ngan member aku dia bagi aku sesuatu…so sweet~!

Bismillahirrahmanirrahim….
Ya Allah..panjangkanlah umur sahabatku,Kurniakan lah kesihatan yang
baik padanya,terangi hatinya dengan nur pancaran iman..
Ya Allah..tetapkanlah hatinya,perluaskanlah rezekinya,dekatkanlah
hatinya kepada kebaikan,jauhkanlah hatinya pada
kejahatan,tunaikanlah hajatnya baik hajat dalam agama,dunia dan
akhirat.
Ya Muhaimin..jika dia jatuh hati,izinkanlah dia menyentuh hati
seseorang yang hatinya tertaut padaMu agar tidak terjatuh dia dalam
jurang cinta nafsu.
Ya Rabbana..jagalah hatinya agar tidak berpaling daripada
melabuhkan hatinya pada hatiMu.. Ya Rabbul Izzati..jika dia rindu, rindukanlah dia pada seseorang yang merindui syahid di jalanMu.
Ya Muhaimin..Jangan biarkan sahabatku tertatih dan terjatuh dalam
perjalanan panjang menyeru manusia kejalanMu..

Ya Allah Yang Tercinta..jika kau halalkan aku merindui
sahabatku,janganlah aku melampaui batas sehingga melupakan daku pada
cinta hakki,rindu abadi dan kasih sejati hanya untukMu.
Ya Allah..kurniakanlah sahabatku kesenangan,ketenangan,kebahagiaan
dan kecemerlangan hidupdi dunia dan akhirat kelak.
Ya Rabbul Izzati..bahagiakanlah hatinya sebagaimana Engkau
bahagiakan hati-hati hambaMu yang lain.
Amin walhamdulillah. ..

Tersentuh hati aku…tenang hati aku. Thanks Ahmad Fahim…😐

~ by yakeshi on February 15, 2007.

Leave a Reply

 
