I’m Exhausted~!

Bismillah…Salam buat semua.

Skunk nie jam menunjukkan pkul 12:18am.. aku baru balik dari mkn kat rampai murni, habis mkn trus balik. Tak larat dah nk lepak-lepak ngan bebudak nie. Minta izin cabut awal..hahaha baru balik dari meeting actually. Tadi kena bagi briefing tentang Ekspo Pertanian & Keusahawanan pada bebudak Division Human Resource nie td…hahaha ada gaya lecturer tueh..ngee~! Tipo arr aku kata aku tak sejuk…masa kat depan tu aku nmpak cam cool jerk tp kalau korang nak tau aku punyer sejuk tahap cipan siot berdebar nieh bg briefing, kalau kelar tangan pun darah dh beku kot 😛 ….pastu ada sorang mamat nieh pelik betol, lepas briefing tu tanye-tanye lagi name aku… “Anis eh?” dia kata. Aku jawab bodoh jerk.. “Yup!” Oklah fine…pastu sebelom balik dtg lagi..tanye amek course ape,tanye skali lagi name…aishhhh~! rimas…rimas!! Tension!! Tension!! Aku nie nmpak je cool ngan boys tapi aku pemalu sebenarnye..siyes aku tak tipo!! Huhu~ Sebelom balik tue dia kata “Bye Anis~!”…sape yg kenal aku mesti arr faham perangai aku. Aku pun layannnnn…”Bye~!” Aku,Jaja ngan Zetty dah pelik-pelik ngan mamat tueh..wat bodoh jerk…hahha

Lepas meeting KKB07, Zett ada meeting MATTA plak…aku ngan Jaja pun pegilah ceramah “Kuliyah Cinta” anjuran USRAH. Persepsi Islam dlm maksud cinta. Maybe dia buat nie sempena Hari Valentine yg bebudak nie sibuk smbut..Aku tak smbut, tapi sape yg wish aku tu aku ucap jelah. Org kata nk jaga hati… Simple wish from my beloved dearest friend-Vivek Ananda ” Happy Valentine Gurl..I Sayang You. Always be happy, thats all I want ” thanks Vivek..really appreciate all the love and friendship that you we have together!! May our friendship never die!! Yeah..!! Hahaha..

Aku sebenarnya penat tak terkata. Semalam tido kol 3.30pg siapkan surat untuk Kementerian dan aku bangun seawal pagi itu pun coz Institut Bioteknologi call and nak information pasal Ekspo KKB07 tueh. Pastu bangun-bangun trus buat layouts untuk Exhibition tueh. Esok aku kena jumpe Presiden MMU untuk minta tandatangan and bg roughly briefing pasal surat tuehh..aishhhhhh~! Berdebar che’ weihhh..Presiden MMU tueh. Prof Gauth Jasmon!! Today aku pg kelas pakai jeans..terlupa plak aku ada presentation ptg tueh!! Kenalah aku menapak balik BBU tukaq baju..naseb baek ada break sejam, kalau tak habislah aku takde markah untuk attire. Syukur Alhamdulillah presentation tu dpt comment yg baik…kire okla aku present. Sem ni aku kena hardworking skit. Pasni tak leh nak maen-maen dlm kelas coz dlm kelas jerk aku ada masa nak study, kat luar busy ngan program-program…hehehe Mane tau aku leh jadi Menteri wanita plak ke pasnie…wooo!! Azam baru..aku akan buktikan!! hahaha…InsyaAllah,doakan aje kejayaan aku 😉

Oklah..aku penat sgt nie…later on Updated Kehidupan aku lagi. Daa~! Wasalam… 😀

p/s : Flowers for you all!! 😉

~ by yakeshi on February 14, 2007.

Leave a Reply

 
