Just came back from KKB07~!

Bismillah…Salam buat semua.

Aku baru je balik dari kluar mkn ngan bebudak nie..Zett,Jaja and Bell. Actually kitorg baru je lepas meeting KKB07 ngan Hicom-Hicom..Jam dah menunjukkan pukul 2pg…tadi mase kat Warisan,Zam talifon..terfikir gak kenapa dia tak hntr msg. Sibuk kah dia?! Tapi aku faham…Biro Tatanegara mesti Strict sikit. Takpelah…tak nk kacau dia..Tapi gembira sgt dia kol…atleast he noe that I’ll be waiting for him to noe that he will be safe there. Dia dekat Camp Gunung Pulai…dekat dah tu ngan rumah aku…huhu~ Syg..saya bitaw mama eh awk ada kat sane..biar mama cari awk. Awk cabut sy peduli ape…hihihi~!  Missing the old days…maybe ada hikmah kami gaduh haritu..sy fhm tindakan awk dan sy faham kesalahan kita. Cume sekarang yg saya dapat doakan agar hubungan yg terjalin lebih kekal lah hendaknya…banyak sy belajar selama hubungan kita nie terjalin…sy belajar bagaimana sy ingin bertanggungjawab… dan semua ni bagi kesan positif pada sy. Sy tak tau kenapa mlm nie sy sayup sgt awk takde di sisi sy minggu nie..maybe masing-masing sibuk dan kita pun baru lepas gaduh besar…so it’s like “Pengantin Baru” pun adalah..nanti bila dh stable balik masing-masing senyap jerk…hahahah

This weekend mimi ngan pakwe dia nak pergi KL..Mentang-mentang lah pakwe dah masuk gaji diajaknya mimi shooping!! Warghhhhh…~! Jelesnyer sy…huhu Sabar itu sebahagian dari Iman…maybe masa sy akan dtg🙂 This weekend tak tau nak planning ape…2 3 minggu yg lepas hidup kurang teratur…so weekend nie nak organise balik hidup aku agar aku lebih teratur. Mata dah ngantuk pun….tinggal separuh jerk. Nak tidolah korunk… Slamat mlm yerk. Wasalam..😀

~ by yakeshi on February 10, 2007.

Leave a Reply

 
